Wydarzenia

Gazeta Wyborcza: Śląsk zaprasza dzieci na mecze

2016-09-29 10:30:00
Piłkarski Śląsk rozpoczyna akcję „Mamo, tato – chcę na mecz!”. Ma ona zwiększyć frekwencję na spotkaniach Śląska rozgrywanych we Wrocławiu.
Podczas tegorocznego sezonu średnia frekwencja na meczach Śląska we Wrocławiu wynosi nieco ponad 10 tysięcy kibiców. Daje to wrocławskiemu klubowi szóste miejsce w stawce szesnastu drużyn ekstraklasy.

Jednak klub oraz władze miasta oczekują, że na mecze Śląska będzie przychodziło jeszcze więcej widzów, a stadion nie będzie świecił pustkami. Dlatego klub od niedzielnego meczu z Bruk-Betem Termaliką Nieciecza rozpoczyna nową akcję: „Mamo, tato – chcę na mecz”.

Ma ona przyciągnąć na stadion młodzież i dzieci. Zasady są także, że wszystkie dzieci do trzynastu lat otrzymają bezpłatne wejściówki na to spotkanie – trzeba zgłosić się do jednego z punktów sprzedaży z opiekunem i odebrać bilet.

Organizatorzy informują, że w trakcie meczu na najmłodszych czeka wiele atrakcji – głównie w sektorze rodzinnym. Tam na 45 minut przed pojedynkiem przyjdą rezerwowi zawodnicy śląska. Będzie można zbierać autografy i zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia.

Zobacz również

Wiadomości Wrocław Pogoda Wrocław Rozkład jazdy MPK Wrocław