Wydarzenia

Prezentacja nowego sponsora | KONFERENCJA

2019-10-01 15:00:00
Bukmacher Noblebet zaprezentowany został dziś jako sponsor główny Śląska Wrocław. W konferencji prasowej na temat nawiązania współpracy udział wzięli przedstawiciele Śląska Wrocław, marki Noblebet oraz Fundacji "Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową".

Zakłady bukmacherskie Noblebet związały się ze Śląskiem umową na trzy sezony. Wagę wydarzenia podkreślał prezes Śląska Wrocław Piotr Waśniewski. - Z Noblebet negocjowaliśmy bardzo dynamicznie i skutecznie. Doszliśmy do porozumienia, że przez trzy lata piłkarze Śląska będą występować z tym brandem na koszulce. Jest to dla nas bardzo ważne wydarzenie i potwierdzenie, że marka Śląska Wrocław jest na tyle silna, że nowe firmy pojawiające się na rynku, i to tak wymagającym jak "bukmacherka", są w stanie rozpoczynać z nami współpracę i kontynuować ją w tak długim okresie. Dla nas, jako klubu, jest to potwierdzenie możliwości budowania stabilnego, opartego również na sponsorach komercyjnych projektu sportowego – mówi prezes WKS-u.


Noblebet to nowy gracz na polskim rynku bukmacherskim. Nowy, ale tworzony przez osoby bardzo w tej branży doświadczone. - Cieszymy się, że możemy już na początku naszej działalności rozpocząć współpracę z tak silną i znaną marką, jaką jest Śląsk Wrocław. Jesteśmy pewni, że Śląsk w koszulkach z naszym logotypem, będzie osiągał jak najlepsze wyniki. Chcieliśmy dzielić się pasją również z kibicami, mamy nadzieję, że będą zadowoleni z naszej współpracy. Przygotowaliśmy dla nich coś specjalnego na mecz z Jagiellonią – mówi Agnieszka Wójtowicz, prezes Noblebet. Zaznacza również, że już niebawem poznamy więcej szczegółów na temat promocji dla fanów WKS-u.

Firma Noblebet to trzeci komercyjny partner, który pojawia się na strojach meczowych WKS-u. - Zamykamy klamrą pewien etap. Rozpoczęliśmy od rękawa, gdzie pojawił się pierwszy sponsor komercyjny, potem kolejny na spodenkach i dziś dołącza do tego grona marka Noblebet. Mamy trzech sponsorów komercyjnych na naszych strojach, jak również wielu partnerów komercyjnych w Akademii. Po raz pierwszy w historii Śląsk sprzedał też wszystkie loże na stadionie. Pokazujemy w ten sposób, że marka Śląsk Wrocław jest atrakcyjna - podkreśla Wojciech Bochnak, wiceprezes Śląska Wrocław. - Przed nami dalsza praca. Zachęcamy lokalne i regionalne firmy do współpracy. Bardzo się cieszymy, że ogólnopolska marka też jest z nami i witamy na pokładzie Noblebet  – dodaje.


Noblebet zastąpi na przodzie koszulki logo Fundacji "Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową", które widniało na strojach WKS-u od początku sezonu. Nie oznacza to jednak, że współpraca z fundacją zostaje zakończona. Wprost przeciwnie. - Nie jest to przypadek, że wszyscy siedzimy przy jednym stole. To był ogromny gest ze strony Noblebet, by udostępnić to miejsce na koszulce. Wyłącznie dzięki ich zgodzie taka współpraca mogła mieć miejsce. Dla nas to było bardzo istotne, żeby wspierać takie przedsięwzięcia, jakie realizuje fundacja. Robimy to od wielu lat. Jest to ogromna szansa i wyróżnienie, że możemy takie inicjatywy w ramach rozgrywek PKO Ekstraklasy promować. Dzięki dobrej woli i zgodzie PKO Ekstraklasy fundacja będzie z nami na naszych strojach meczowych, w przestrzeni udostępnionej do użytku niekomercyjnego przez klub, czyli na tyle koszulki, pod kołnierzykiem – dodaje prezes Waśniewski.


- Gdy narodził się pomysł odstąpienia logotypu fundacji uznaliśmy, że to szczytny cel i bardzo dobry pomysł. Cieszymy się, że jeszcze na ostatnim derbowym meczu z Zagłębiem Lubin - tak ważnym dla kibiców Śląska - na koszulkach widniał jeszcze logotyp fundacji. Od spotkania z Jagiellonią będzie tam już logo Noblebet - tłumaczy prezes Agnieszka Wójtowicz. Koszulki meczowe z logo Fundacji "Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową", w których występowali wrocławianie w tym sezonie, trafią na aukcję. Pierwszy taki trykot - kapitana drużyny, Krzysztofa Mączyńskiego wraz z autografem - wylicytowała firma Noblebet za kwotę 10 tysięcy złotych. Koszulka ponownie trafi na aukcję.


- To był dla nas niewiarygodny zaszczyt, że nasze logo było na koszulkach. Fundacja to grupa ludzi, która wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Jest coś, co łączy zawodników Śląska i nasze dzieci. To chęć wygrywania, ambicja i determinacja. Dziękujemy klubowi i Noblebet, że mieliśmy szansę, żeby o naszych podopiecznych dowiedziała się cała Polska. Miliony ludzi widziały, że jesteście z nami – podkreśla Przemysław Pohrybieniuk, prezes Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworowym. - W tym wszystkim co robimy, wyznaczamy nowe standardy współpracy klubu, sponsora i organizacji, która działa na rzecz innych. Pokazujemy, że w biznesie jest miejsce na wsparcie i empatię – mówi prezes Przemysław Pohrybieniuk.


Dlaczego na ogłoszenie sponsora głównego czekaliśmy do teraz, skoro współpraca została nawiązana już w lipcu? - Licencja, którą otrzymaliśmy w styczniu, to jedno, ale trzeba też było dostosować produkt do polskich warunków prawnych. Chcieliśmy żeby nasz produkt był na tyle dobry, by w momencie wejścia w środowisko kibiców, w żaden sposób ich nie zrazić. Poza tym bardzo zależało nam na tym, by współpraca z fundacją prowadzona była swoim tokiem i zakończyła się w trakcie derbów, które były szczególnie ważne dla kibiców Śląska – tłumaczy Monika Płaczkowska, sponsorship menager Noblebet.


Piłkarzy WKS-u w koszulkach z logo sponsora głównego po raz pierwszy wybiegną na murawę już w piątek, podczas spotkania z Jagiellonią Białystok. Kibice "meczówki" z nowym logotypem mogą kupować już dziś - w sklepie on-line oraz Fanshopie #NaStadionie.

Autor: Grzegorz Krawczyk, Jędrzej Rybak, Fot. Krystyna Pączkowska

Zobacz również