Graffiti „Wrocław Naszym Miastem”
Głosami komisji konkursowej projekt „Wrocław Naszym Miastem” wyłoniony został spośród setek innych w ramach V edycji programu grantowego Tesco „Decydujesz, pomagamy”. Następnie trafił do drugiego etapu głosowania, które odbywało się w sklepach Tesco w danym mikroregionie pomiędzy trzema zakwalifikowanymi projektami. Głosy oddawać mógł każdy, kto w okresie od 21 stycznia do 17 lutego 2019 roku. zrobił zakupy we wrocławskich sklepach Tesco i wrzucił swój żeton do jednej z trzech urn. Przełożyło się to na zajęcie II miejsca i dofinansowanie w kwocie 3 tysięcy zł.
Projekt Stowarzyszenia Wielki Śląsk i ośrodka Kibice Razem Śląsk Wrocław zakładał wykonanie graffiti o tematyce wrocławsko-historycznej oraz przeprowadzenie warsztatów dla dzieci. Grupa Ultravaganza przygotowała koncepcję, na podstawie której wykonała mural przedstawiający pięć symboli Wrocławia – cztery o charakterze historycznym: Ratusz, Katedrę św. Jana Chrzciciela, Halę Stulecia i Most Grunwaldzki oraz jeden o charakterze sportowym: Stadion Miejski, na którym swoje mecze rozgrywa WKS Śląsk Wrocław. Całość dopełniły herb Wrocławia oraz herb WKS-u, a także logo Stowarzyszenia „Wielki Śląsk”, dzięki któremu udało się pozyskać dofinansowanie. Graf opatrzony został hasłem sławiącym miasto i klub, który jest jego sportowym symbolem – „Kwiat Wrocławia. Wrocław naszym miastem, Śląsk naszym życiem”.
Dodatkowo zorganizowane zostały warsztaty dla dzieci, podczas których zapoznały się one z historią naszego miasta oraz wykonały prace plastyczne ukazujące swoje ulubione miejsca we Wrocławiu.