Konkurs „Wierni fani” w intrenecie
2011-08-10 15:48:06
Zapraszamy do wzięcia udziału w grze społecznościowej "Wierni fani", kierowanej do kibiców klubów T-Mobile Ekstraklasy, mającej celu wyłonienie drużyny posiadającej najaktywniejszą społeczność w Internecie.
Dołączyć do gry będzie można za pośrednictwem stron
www.wiernifani.pl, www.yomoli.com, oraz poprzez aplikację w serwisie
Facebook. Po wejściu na jedną z nich, użytkownik przechodzi proces
rejestracji, w trakcie którego wybiera z listy swoją drużynę. Pod uwagę
brane będą wszystkie kluby biorące udział w rozgrywkach Ekstraklasy
sezonu 2011/2012. Po dokonaniu rejestracji uczestnik konkursu trafi
na stronę swojej drużyny w serwisie Yomoli. W tym miejscu będzie
mógł nawiązać kontakt z innymi kibicami, którzy już przyłączyli się do
gry i porozmawiać z nimi na czacie. Ponadto, korzystając
z przygotowanych narzędzi, będzie mógł zaprosić do udziału
w konkursie swoich znajomych. Będzie to możliwe za pośrednictwem
poczty elektronicznej lub konta w wybranym portalu
społecznościowych.
Konkurs będzie trwał od 29 lipca do 16 września 2011 roku. Zwycięży drużyna wokół której zgromadzi się największa liczba osób. Nie muszą to być wyłącznie najbardziej zagorzali kibice. Konkurs adresujemy do wszystkich, którzy sympatyzują z danym klubem.
Stan rywalizacji będzie monitorowany na bieżąco na stronie: www.wiernifani.pl Ponadto będzie prowadzona klasyfikacja osób, które w ramach każdej z drużyn, zaprosiły do gry największą liczbę znajomych.
Stowarzyszenie kibiców klubu, który zgromadzi najliczniejszą społeczność, zdobędzie dwie nagrody.
Pierwszą z nich jest sfinansowanie lub dofinansowanie oprawy meczowej przygotowanej przez stowarzyszenie kibiców zwycięskiego klubu w kwocie 5 000 zł.
Drugą stanowi powierzchnia reklamowa. W wybranej przez stowarzyszenie lokalizacji, spośród zaproponowanych przez organizatora, zostanie wykupiony billboard, na którym znajdzie się informacja o zwycięzcy, wraz z avatarami członków jego społeczności, którzy wyrażą na to zgodę.
Trzy najlepsze w klasyfikacji indywidualnej osoby, ze zwycięskiego klubu, otrzymają nagrody niespodzianki.
Konkurs będzie trwał od 29 lipca do 16 września 2011 roku. Zwycięży drużyna wokół której zgromadzi się największa liczba osób. Nie muszą to być wyłącznie najbardziej zagorzali kibice. Konkurs adresujemy do wszystkich, którzy sympatyzują z danym klubem.
Stan rywalizacji będzie monitorowany na bieżąco na stronie: www.wiernifani.pl Ponadto będzie prowadzona klasyfikacja osób, które w ramach każdej z drużyn, zaprosiły do gry największą liczbę znajomych.
Stowarzyszenie kibiców klubu, który zgromadzi najliczniejszą społeczność, zdobędzie dwie nagrody.
Pierwszą z nich jest sfinansowanie lub dofinansowanie oprawy meczowej przygotowanej przez stowarzyszenie kibiców zwycięskiego klubu w kwocie 5 000 zł.
Drugą stanowi powierzchnia reklamowa. W wybranej przez stowarzyszenie lokalizacji, spośród zaproponowanych przez organizatora, zostanie wykupiony billboard, na którym znajdzie się informacja o zwycięzcy, wraz z avatarami członków jego społeczności, którzy wyrażą na to zgodę.
Trzy najlepsze w klasyfikacji indywidualnej osoby, ze zwycięskiego klubu, otrzymają nagrody niespodzianki.