Wydarzenia

Piątkowa prasa o Śląsku Wrocław

2014-06-27 09:12:54
Zapraszamy na przegląd prasowych tytułów, które donoszą dziś o Śląsku Wrocław.
Fakt - Kabaret na treningu Śląska Wrocław

Takiego kabaretu na treningu Śląska jeszcze nie było. Podczas wczorajszych zajęć na murawie stadionu przy ulicy Oporowskiej pojawili się członkowie Neo-Nówki. Tych panów na murawie nikt się nie spodziewał. Przedstawiciele jednego z najpopularniejszych polskich kabaretów odwiedzili piłkarzy Tadeusza Pawłowskiego (61 l.), by zmierzyć się z nimi na boisku w meczu. - Poziom był bardzo wysoki. Piłka cały czas latała wysoko nad naszymi głowami. Przyznam, że chłopcy powinni jeszcze trochę potrenować przed nowym sezonem. Jednak widać było zalążki dobrej gry, co pozytywnie wróży im na przyszłość - mówi Faktowi członek Neo-Nówki od 2008 roku Radosław Bielecki (36 l.). Zmaganiom piłkarzy i kabareciarzy zza linii bocznej przyglądał się Tadeusz Pawłowski (61 l.). W pierwszym przedsezonowym przetarciu trener Śląska jeszcze nie ingerował w grę swojego zespołu. - Większe wrażenie wywarli na mnie zawodnicy Neo-nówki, a o tych w zielonych koszulkach trudno mi cokolwiek powiedzieć, bo nie mieli nazwisk na koszulkach. W końcówce sparingu weszli jacyś młodzi rezerwowi i chyba byli bardzo zmobilizowani, bo strasznie się sprężali - dodaje z uśmiechem Bielecki.

Gazeta Wrocławska - Miśkiewicz w Śląsku?

Plotka głosi, że Michał Miśkiewicz - do niedawna bramkarz Wisły Kraków - może grać w Śląsku. Jego wymagania finansowe nie są jednak małe.

www.sportmoney.pl - Legia, Lech i Śląsk najbardziej medialnymi zespołami T-Mobile Ekstraklasy w sezonie 2013/2014

Legia Warszawa została najbardziej medialnym klubem piłkarskiej ekstraklasy w sezonie 2013/2014 – wynika z raportu „Polska Piłka” opracowanego przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Z badania wynika, że klub z Warszawy jako jedyny przekroczył pułap 30 tys. publikacji w prasie i internecie w sezonie. Drugi Lech odnotował o ponad 3 tys. publikacji mniej (27 tys.). Na podium znalazł się też zespół z grupy spadkowej tabeli T-Mobile Ekstraklasy – Śląsk Wrocław. Czwartą pozycję zajęła Cracovia, która znalazła się przed Wisłą Kraków. Z kolei „Biała Gwiazda” minimalnie wyprzedziła Górnika Zabrze. W samym tylko maju medialność ligi wyraźnie wzrosła – zwłaszcza w województwach kujawsko-pomorskim, łódzkim i małopolskim. Pierwsze miejsce zajęła Legia. Ekwiwalent reklamowy publikacji prasowych oszacowano na 24 mln zł. Warszawianie uplasowali się przed Lechem i Górnikiem Zabrze. W stosunku do poprzedniego miesiąca wszystkie kluby – z wyjątkiem Jagiellonii Białystok – zanotowały ilościowy wzrost publikacji.

Mateusz Kondrat
Wiadomości Wrocław Pogoda Wrocław Rozkład jazdy MPK Wrocław