Wydarzenia

Śląsk nadal najbardziej medialnym klubem w lidze

2012-11-13 13:15:28
Śląsk Wrocław po raz trzeci z rzędu został uznany za najbardziej medialny klub T-Mobile Ekstraklasy - wynika z najnowszego badania „Polska Piłka” przeprowadzanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
We wrześniu w prasie i najpopularniejszych portalach internetowych ukazało się 2390 publikacji dotyczących Śląska Wrocław. Drugie miejsce w klasyfikacji zajęła Legia Warszawa (2236), a trzecie Polonia Warszawa (2211). Kolejne pozycje w rankingu przypadły Lechowi Poznań, Wiśle Kraków i Ruchowi Chorzów.

Śląsk nie miał sobie równych zarówno jeśli chodzi o obecność w prasie (1094 artykułów, o drugiej w tej klasyfikacji Legii pisano 970 razy ), jak i w internecie (1296 publikacji, druga Legia - 1266). Dodatkowo Śląsk najczęściej gościł we wrześniu na pierwszych stronach gazet - 51 razy.

Śląsk trzeci raz z rzędu i jednocześnie po raz trzeci od rozpoczęcia badań „Polska Piłka” znalazł się na czele zestawienia najbardziej medialnych klubów w Polsce. W lipcu 2011 roku był drugi, dając się wyprzedzić jedynie ówczesnemu mistrzowi kraju Wiśle Kraków, zaś w lutym 2012 roku zajął trzecie miejsce, tuż za Wisłą Kraków i Legią Warszawa. W maju i w czerwcu powrócił na drugą pozycję, zaś od lipca wygrywa klasyfikację najbardziej medialnych klubów.

Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych. We wrześniu 2012 przeanalizowano 15,5 tys. publikacji. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 30 września 2012 analitycy „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wzięli pod uwagę 429 tys. informacji.

Pełny raport znaleźć można TUTAJ.
Wiadomości Wrocław Pogoda Wrocław Rozkład jazdy MPK Wrocław