Śląsk trzecią medialną siłą w T-Mobile Ekstraklasie
2012-04-10 16:23:31
Śląsk Wrocław awansował z piątego na trzecie miejsce w zestawieniu medialności klubów T-Mobile Ekstraklasy - wynika z najnowszego badania „Polska Piłka” przeprowadzanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
W lutym o wrocławskim klubie w prasie i w internecie ukazało się łącznie 2508 publikacji, co dało Śląskowi trzecie miejsce w rankingu najbardziej medialnych klubów piłkarskich w Polsce. W porównaniu do poprzedniego miesiąca wicemistrzowie Polski awansowali o dwie lokaty, wyprzedzając Cracovię i Lecha Poznań. Pierwsze miejsce w zestawieniu po raz ósmy z rzędu zajęła Wisła Kraków (3334 publikacje), a na drugiej pozycji ponownie uplasowała się Legia Warszawa (tylko 37 tekstów mniej od mistrza Polski).
W klasyfikacji uwzględniającej tylko publikacje prasowe Śląsk zajął czwarte miejsce. W lutym o wrocławskim klubie pisano w gazetach 1377 razy. Najlepsza w tym zestawieniu była Wisła (1519 artykułów), następnie Cracovia (1453) i Legia (1436).
Śląsk był czwarty także w kategorii publikacji internetowych (1131 artykułów). Na pierwszym miejscu w tym zestawieniu uplasowała się Legia (1861), przed Wisłą (1825) i Lechem (1226).
Zsumowane publikacje prasowe i internetowe zapewniły wicemistrzom Polski trzecią pozycję w rankingu. Warto zaznaczyć, że Śląsk po raz drugi od rozpoczęcia badań "Polska Piłka" zajął miejsce na podium zestawienia najbardziej medialnych klubów. W lipcu 2011 roku był drugi, dając się wyprzedzić jedynie mistrzowi kraju Wiśle Kraków.
Badanie „Polska Piłka” przeprowadzone zostało na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych. W lutym 2012 roku przeanalizowano ponad 29 tys. publikacji. Łącznie od początku badania – czyli od 1 marca 2010 r. do 29 lutego 2012 r. – analitycy wzięli pod uwagę 333 tys. Informacji.
Pełny raport znaleźć można TUTAJ.
W klasyfikacji uwzględniającej tylko publikacje prasowe Śląsk zajął czwarte miejsce. W lutym o wrocławskim klubie pisano w gazetach 1377 razy. Najlepsza w tym zestawieniu była Wisła (1519 artykułów), następnie Cracovia (1453) i Legia (1436).
Śląsk był czwarty także w kategorii publikacji internetowych (1131 artykułów). Na pierwszym miejscu w tym zestawieniu uplasowała się Legia (1861), przed Wisłą (1825) i Lechem (1226).
Zsumowane publikacje prasowe i internetowe zapewniły wicemistrzom Polski trzecią pozycję w rankingu. Warto zaznaczyć, że Śląsk po raz drugi od rozpoczęcia badań "Polska Piłka" zajął miejsce na podium zestawienia najbardziej medialnych klubów. W lipcu 2011 roku był drugi, dając się wyprzedzić jedynie mistrzowi kraju Wiśle Kraków.
Badanie „Polska Piłka” przeprowadzone zostało na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych. W lutym 2012 roku przeanalizowano ponad 29 tys. publikacji. Łącznie od początku badania – czyli od 1 marca 2010 r. do 29 lutego 2012 r. – analitycy wzięli pod uwagę 333 tys. Informacji.
Pełny raport znaleźć można TUTAJ.