![](http://www.slaskwroclaw.pl/files/ftp/ZDJECIA/2012/08_sierpien/20120827_zespol.jpg)
Śląsk znów najbardziej medialnym klubem w lidze
2013-01-29 14:52:37
Śląsk Wrocław w minionym miesiącu znów był najbardziej medialnym klubem T-Mobile Ekstraklasy - wynika z badania "Polska Piłka" przeprowadzonego przez "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów". Mistrzowie Polski wyprzedzili Legię Warszawa i Lecha Poznań.
W grudniu Śląsk nie miał sobie równych zarówno jeśli chodzi o liczbę publikacji w prasie (903 artykuły), jak i w intrenecie (1129). Mistrzowie Polski najczęściej gościli również na pierwszych stronach gazet (53 razy, tyle samo co Lech Poznań), zaś Sebastian Mila po raz drugi z rzędu został wiceliderem rankingu Gwiazdy Ekstraklasy.
Warto zaznaczyć, że w 2012 roku Śląsk spędził najwięcej miesięcy na pozycji lidera rankingu medialności. Mistrzowie Polski na czele zestawienia znaleźli się czterokrotnie - w lipcu, sierpniu, wrześniu i grudniu. Po trzy razy prowadziła Legia Warszawa i Wisła Kraków, a dwukrotnie prymat zdobył poznański Lech.
Badanie "Polska Piłka" prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych. W grudniu 2012 roku przeanalizowano 10,7 tys. publikacji. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 31 grudnia 2012 analitycy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" wzięli pod uwagę 471 tys. informacji.
Pełny raport dostępny jest TUTAJ.
Warto zaznaczyć, że w 2012 roku Śląsk spędził najwięcej miesięcy na pozycji lidera rankingu medialności. Mistrzowie Polski na czele zestawienia znaleźli się czterokrotnie - w lipcu, sierpniu, wrześniu i grudniu. Po trzy razy prowadziła Legia Warszawa i Wisła Kraków, a dwukrotnie prymat zdobył poznański Lech.
Badanie "Polska Piłka" prowadzone jest na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych. W grudniu 2012 roku przeanalizowano 10,7 tys. publikacji. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 31 grudnia 2012 analitycy "PRESS-SERVICE Monitoring Mediów" wzięli pod uwagę 471 tys. informacji.
Pełny raport dostępny jest TUTAJ.