Wydarzenia

Wspólne piwo Piasta i Śląska Wrocław!

2009-09-22 12:47:38
Marka Piast, z portfela Carlsberg Polska, przygotowała dla kibiców Śląska wyjątkowy produkt. Do sklepów trafiło właśnie piwo Piast Wrocławski w specjalnym opakowaniu, przypominającym o ostatnim sukcesie wrocławskiego klubu – zdobyciu Pucharu Ekstraklasy.
Jednocześnie pod hasłem „Moje miasto. Mój klub. Mój Piast” już od września rusza akcja promocyjna Piasta, w ramach której do wygrania jest 12 unikalnych podkładek pod piwo z wizerunkiem zawodników WKS-u i trenera.

Na limitowanych, promocyjnych opakowaniach Piasta Wrocławskiego - butelkach i puszkach 0,5l - obok klubowego logo widniejącego na etykiecie i wizerunku Pucharu Ekstraklasy na kontretykiecie – znajduje się znane kibicom WKS Śląsk Wrocław hasło „Moje miasto. Mój klub. Mój Piast”. Piast, wieloletni, dumny sponsor WKS Śląsk Wrocław, podkreśla w ten sposób więzi łączące markę z mieszkańcami Wrocławia, a zwłaszcza z kibicami wrocławskiego klubu piłkarskiego.

W ramach akcji promocyjnej kibice WKS Śląsk Wrocław i smakosze Piasta mogą otrzymać limitowane podkładki pod piwo. Na podkładkach znajdują się zdjęcia trenera oraz wybranych zawodników drużyny wraz z ich podpisami, numerami koszulek i pozycjach, na jakich występują.

Aby stać się posiadaczem piłkarskich podkładek Piasta wystarczy kupić określoną ilość piwa Piast w wybranych sklepach biorących udział w promocji.

– Piast od wielu lat jest sponsorem WKS Śląsk Wrocław. WKS Śląsk Wrocław już wielokrotnie udowodnił, że jest świetną piłkarską drużyną, a my jesteśmy dumni, że wspieramy jeden z najbardziej znanych klubów piłkarskich w regionie. Tworząc nowe opakowania Piasta Wrocławskiego, które dedykujemy Klubowi i Kibicom, chcieliśmy podzielić się z mieszkańcami Wrocławia i okolic ostatnim sukcesem naszych piłkarzy – zdobyciem Pucharu Ekstraklasy – mówi Małgorzata Lisowska, Brand Manager marki Piast.

– Nasz klub stale się rozwija, także marketingowo. Dlatego cieszę się, że dzięki naszej współpracy z marką Piast do sprzedaży trafia kolejny produkt Śląska Wrocław. Jestem przekonany, że trafi on w gusta kibiców, którzy kupując nasze wspólne piwo okażą wsparcie nie tylko WKS-owi, ale także sponsorowi, który jest z nami już od wielu lat – zaznacza Piotr Waśniewski, prezes zarządu WKS Śląsk Wrocław SA.

Akcja „Moje miasto. Mój klub. Mój Piast” prowadzona będzie na terenie Wrocławia i okolic. Promocja komunikowana będzie za pomocą materiałów POS w punktach sprzedaży.

Specjalna edycja Piasta Wrocławskiego to kolejny produkt promujący nasz klub. Od kilku miesięcy w sklepach dostępna jest „Woda Śląska”. Z kolei przed tygodniem do sprzedaży trafił napój energetyczny „Green Power”.
Wiadomości Wrocław Pogoda Wrocław Rozkład jazdy MPK Wrocław