Wydarzenia

Informacje dla karnetowiczów

2021-05-27 15:30:00
Ze względu na obostrzenia związane z zagrożeniem COVID-19, w minionym sezonie, tylko cztery mecze WKS-u rozegrane zostały z udziałem publiczności. Zachęcamy naszych karnetowiczów do zapoznania się z informacjami o rekompensatach i zwrotach niewykorzystanych karnetów.
Ze względu na obostrzenia związane z zagrożeniem COVID-19, w minionym sezonie, tylko cztery mecze WKS-u rozegrane zostały z udziałem publiczności. Zachęcamy naszych karnetowiczów do zapoznania się z informacjami o rekompensatach i zwrotach niewykorzystanych karnetów.

W sezonie 2020/21, zakończonym przez Śląsk awansem do europejskich pucharów, sytuacja epidemiczna pozwoliła na rozegranie jedynie części spotkań PKO Ekstraklasy z udziałem publiczności. Dla kibiców, którzy zakupili karnety, ale nie mogli ich zrealizować ze względu na zamknięte trybuny, klub przygotował specjalną ofertę:
 

Wszystkie karnety całosezonowe zostaną automatycznie przedłużone na rundę jesienną PKO Ekstraklasy za 0 zł!

W związku z potencjalnym ryzykiem ponownego zamknięcia stadionów dla publiczności, w nadchodzącym sezonie nie będzie prowadzona sprzedaż karnetów całosezonowych. Dostępne będą karnety na rundę jesienną oraz wiosenną.

Karnetowicze z sezonu 2020/2021 otrzymają zatem darmowe przedłużenie swoich karnetów do końca roku kalendarzowego, a wiosenne kupią z rabatem, uwzględniającym pozostałe niewykorzystane mecze z sezonu 2020/21 oraz 2021/22* (w przypadku ewentualnego zamknięcia trybun). Dokładna liczba spotkań określona zostanie po zakończeniu rundy jesiennej. Przedłużenie karnetów nie wymaga podejmowania przez kibiców jakichkolwiek czynności.


 
Osoby, które nie są zainteresowane automatycznym przedłużeniem karnetu mogą otrzymać:

1. Zwrot gotówki. Prosimy o przesłanie deklaracji e-mailem na adres kasy@slaskwroclaw.pl, w treści podając dane osoby, na którą wystawiony był karnet (imię, nazwisko, numer PESEL), oraz numer konta do przelewu.

2. Zwrot w postaci voucherów. Prosimy o przesłanie deklaracji e-mailem na adres kasy@slaskwroclaw.pl, w treści podając dane osoby, na którą wystawiony był karnet (imię, nazwisko, numer PESEL). Ci karnetowicze otrzymają wówczas 11 voucherów (tyle, ile meczów zostało rozegranych przy zamkniętych trybunach) wymiennych na bilet do końca sezonu 2021/22.

WAŻNE! Na deklarację chęci zwroty gotówki lub otrzymania voucherów czekamy do 7.06.2021. Po tym terminie ich karnety zostaną automatycznie przedłużone.

W razie wątpliwości czy problemów prosimy o kontakt:
Tel.: (71) 750-00-83
Kom.: 881-094-686
E-mail: kasy@slaskwroclaw.pl


Informacje dotyczące rozpoczęcia sprzedaży karnetów w nowym sezonie oraz biletów na mecze Ligi Konferencji Europy UEFA, PKO Ekstraklasy i Fortuna Pucharu Polski przedstawione zostaną w osobnym komunikacie.

Autor: Biuro Prasowe

Zobacz również