Biletowe FAQ

2014-08-07 21:49:35

JAK KUPIĆ BILET NA MECZ?

 

Krok 1

 

Aby kupić bilety na mecze Śląska Wrocław zaloguj się serwisie za pomocą numeru PESEL

 

Jeżeli robisz to po raz pierwszy: AKTYWUJ KONTO

 

uzupełnij wymagane dane: imię, nazwisko, nr PESEL oraz unikalny adres e-mailowy każdej z osób dla których kupujesz bilet ( na e-maile wysłane ostaną hasła do logowania)

każda z osób musi mieć aktywne konto

 

z jednego konta można zakupić maksymalnie 10 biletów

 

jeżeli jesteś obcokrajowcem i nie posiadasz numeru PESEL wyślij e-mail na kasy@slaskwroclaw.pl z prośbą o aktywację konta w treści podając: - imię, nazwisko, kraj, datę urodzenia, e-mail oraz numer i typ dokumentu ( ID Card lub paszportu) UWAGA: loginem dla obcokrajowców jest adres e-mailowy podany podczas rejestracji oraz hasło wysłane na powyższy adres e-mailowy

 

If you are a foreigner and you do not have a PESEL number, send us an e-mail to kasy@slaskwroclaw.pl requesting an account activation. You need to include your: name, surname (last name), date of birth, nationality, number and type of document (passport or ID Card). ATTENTION: a login for foreigners is their e-mail address submitted during registration and the password sent to them in a verification e-mail.

 

Krok 2

 

Po zalogowaniu wybierz imprezę, trybunę, rząd i miejsce- możesz zaznaczyć do 10 miejsc równocześnie

 

przejdź dalej, uzupełnij dane osobami, które mają AKTYWNE KONTA

 

zapisz zmiany- system ustawi automatycznie ceny i naliczy ulgi ( za wyjątkiem studentów, których ulga wymaga okazania ważnej legitymacji studenckiej)

 

bilety są dostępne dla osób od 7 roku wzwyż, dzieciom poniżej 13 lat przysługują darmowe wejściówki do odbioru w kasach Klubu.

 

Krok 3

 

zapłać za pośrednictwem PRZELEWY24 wybierając swój bank

 

PAMIĘTAJ! Unikaj godzin nocnych i weekendów. Jeżeli zależy Ci na bezproblemowej i szybkiej transakcji wybieraj godziny pracy banków- nie każdy Bank realizuje płatności w trybie natychmiastowym.

 

Krok 4

 

bilet możesz:

 

wydrukować samodzielnie z e-maila podanego przy rejestracji, z zakładki TWOJE BILETY w profilu kibica na stronie bilety.slaskwroclaw.pl

 

używając smartfona ( minimum 4 cale) pobrać bilet w formie pdf i przyłożyć kodem kreskowym do czytnika na bramkach stadionu.

 

EWENTUALNE PROBLEMY I CZĘSTE PYTANIA

 

1. Zakupiłem ( próbowałem zakupić) bilet, zawiesił mi się komputer. Po ponownym zalogowaniu pojawia się komunikat, że mam już bilet. Co zrobić?

 

system biletowy oczekuje w tym momencie na płatność, po ok. 15 minutach blokada miejsca zostanie zwolniona. Można przyspieszyć proces dzwoniąc do kas Klubu (071-75-000-83) w celu odblokowania miejsca szybciej

 

2. Zakupiłem bilet, bank pobrał mi pieniądze z konta, a na drugi dzień dostałem informację, że transakcja została anulowana. Nie mam ani biletu ani pieniędzy. Co zrobić?

 

System przelewów opiera się na przelewach bankowych, które większość Banków robi kilka razy w ciągu dnia. Jeżeli próba zakupu biletu odbywa się w godzinach wieczornych lub nocnych istnieje duże prawdopodobieństwo, że Bank zrobi przelew następnego dnia przed południem ( mimo, że środki z konta znikają od razu). Tak samo może zdarzyć się w weekend- niektóre Banki nie robią wtedy przelewów, realizowane są dopiero w pierwszy dzień pracujący.

 

- aby dokończyć nieudaną transakcję należy:

 

-spisać z e-maila zwrotnego informującego o nieudanej transakcji numer transakcji

 

- spisać sobie jednorazowe hasło wygenerowane podczas 1-szej próby zakupu biletów ( nieudanej). Jeżeli nie zostało one spisane, zapamiętane- należy skontaktować się z serwisem Przelewy.24.pl pod nr telefonu +48 61 642 93 43- podając numer transakcji otrzymamy hasło.

 

- wejść na stronę www.slaskwroclaw.pl zakładka bilety/bilety on-line i przejść przez proces wyboru miejsca na nowo

 

- kiedy przekierowani zostaniemy na stronę z wykazem Banków- należy wybrać ostatnią zakładkę użyj przedpłaty

 

- podać jednorazowe hasło oraz numer transakcji

 

- bilet dostaniemy na podany w profilu adres e-mailowy w postaci PDF do wydruku

 

3. Drukując samodzielnie bilet drukarka uszkodziła mi wydruk. Co zrobić?

 

- w profilu kibica można wydrukować sobie duplikat zniszczonego biletu.

 

4. Wpisując dane osób do biletów nie mogę zmienić ceny np. na ulgową . Co zrobić?

 

- po ustawieniu danych osób ZAPISZ ZMIANY a system automatycznie zmieni ceny na prawidłowe.

 

5. Aktywowałem konto, wybrałem miejsca ale dając KUP BILET system nie odsyła mnie do płatności (nic się nie dzieje) Co zrobić?

 

-Powodem jest nieaktualna wtyczka Java w przeglądarce. Zaktualizuj ją lub wybierz inną przeglądarkę internetową ( polecana Firefox lub Opera)

 

6. Chcę kupić bilet dla dziecka poniżej 7 lat ale w systemie pojawia się

komunikat NOT_IN_POOL. Co zrobić?

 

-Dzieciom poniżej 13 lat przysługują darmowe wejściówki, jednak trzeba je

kupić w jednej transakcji z innym płatnym biletem.



Ponadto zachęcamy do zapoznania się z regulaminem sprzedaży biletów na mecze Śląska Wrocław. Można go przeczytać klikając w:
Regulamin Sprzedaży.