Biletowe FAQ

2014-08-07 21:49:35

JAK KUPIĆ BILET NA MECZ?

 

Krok 1

 

Aby kupić bilety na mecze Śląska Wrocław zaloguj się serwisie za pomocą numeru PESEL

 

Jeżeli robisz to po raz pierwszy: AKTYWUJ KONTO

 

uzupełnij wymagane dane: imię, nazwisko, nr PESEL oraz unikalny adres e-mailowy każdej z osób dla których kupujesz bilet ( na e-maile wysłane ostaną hasła do logowania)

każda z osób musi mieć aktywne konto

 

z jednego konta można zakupić maksymalnie 10 biletów

 

jeżeli jesteś obcokrajowcem i nie posiadasz numeru PESEL wyślij e-mail na kasy@slaskwroclaw.pl z prośbą o aktywację konta w treści podając: - imię, nazwisko, kraj, datę urodzenia, e-mail oraz numer i typ dokumentu ( ID Card lub paszportu) UWAGA: loginem dla obcokrajowców jest adres e-mailowy podany podczas rejestracji oraz hasło wysłane na powyższy adres e-mailowy

 

If you are a foreigner and you do not have a PESEL number, send us an e-mail to kasy@slaskwroclaw.pl requesting an account activation. You need to include your: name, surname (last name), date of birth, nationality, number and type of document (passport or ID Card). ATTENTION: a login for foreigners is their e-mail address submitted during registration and the password sent to them in a verification e-mail.

 

Krok 2

 

Po zalogowaniu wybierz imprezę, trybunę, rząd i miejsce- możesz zaznaczyć do 10 miejsc równocześnie

 

przejdź dalej, uzupełnij dane osobami, które mają AKTYWNE KONTA

 

zapisz zmiany- system ustawi automatycznie ceny i naliczy ulgi ( za wyjątkiem studentów, których ulga wymaga okazania ważnej legitymacji studenckiej)

 

bilety są dostępne dla osób od 7 roku wzwyż, dzieciom poniżej 13 lat przysługują darmowe wejściówki do odbioru w kasach Klubu.

 

Krok 3

 

zapłać za pośrednictwem PRZELEWY24 wybierając swój bank

 

PAMIĘTAJ! Unikaj godzin nocnych i weekendów. Jeżeli zależy Ci na bezproblemowej i szybkiej transakcji wybieraj godziny pracy banków- nie każdy Bank realizuje płatności w trybie natychmiastowym.

 

Krok 4

 

bilet możesz:

 

wydrukować samodzielnie z e-maila podanego przy rejestracji, z zakładki TWOJE BILETY w profilu kibica na stronie bilety.slaskwroclaw.pl

 

używając smartfona ( minimum 4 cale) pobrać bilet w formie pdf i przyłożyć kodem kreskowym do czytnika na bramkach stadionu.

 

EWENTUALNE PROBLEMY I CZĘSTE PYTANIA

 

1. Zakupiłem ( próbowałem zakupić) bilet, zawiesił mi się komputer. Po ponownym zalogowaniu pojawia się komunikat, że mam już bilet. Co zrobić?

 

system biletowy oczekuje w tym momencie na płatność, po ok. 15 minutach blokada miejsca zostanie zwolniona. Można przyspieszyć proces dzwoniąc do kas Klubu (071-75-000-83) w celu odblokowania miejsca szybciej

 

2. Zakupiłem bilet, bank pobrał mi pieniądze z konta, a na drugi dzień dostałem informację, że transakcja została anulowana. Nie mam ani biletu ani pieniędzy. Co zrobić?

 

System przelewów opiera się na przelewach bankowych, które większość Banków robi kilka razy w ciągu dnia. Jeżeli próba zakupu biletu odbywa się w godzinach wieczornych lub nocnych istnieje duże prawdopodobieństwo, że Bank zrobi przelew następnego dnia przed południem ( mimo, że środki z konta znikają od razu). Tak samo może zdarzyć się w weekend- niektóre Banki nie robią wtedy przelewów, realizowane są dopiero w pierwszy dzień pracujący.

 

- aby dokończyć nieudaną transakcję należy:

 

-spisać z e-maila zwrotnego informującego o nieudanej transakcji numer transakcji

 

- spisać sobie jednorazowe hasło wygenerowane podczas 1-szej próby zakupu biletów ( nieudanej). Jeżeli nie zostało one spisane, zapamiętane- należy skontaktować się z serwisem Przelewy.24.pl pod nr telefonu +48 61 642 93 43- podając numer transakcji otrzymamy hasło.

 

- wejść na stronę www.slaskwroclaw.pl zakładka bilety/bilety on-line i przejść przez proces wyboru miejsca na nowo

 

- kiedy przekierowani zostaniemy na stronę z wykazem Banków- należy wybrać ostatnią zakładkę użyj przedpłaty

 

- podać jednorazowe hasło oraz numer transakcji

 

- bilet dostaniemy na podany w profilu adres e-mailowy w postaci PDF do wydruku

 

3. Drukując samodzielnie bilet drukarka uszkodziła mi wydruk. Co zrobić?

 

- w profilu kibica można wydrukować sobie duplikat zniszczonego biletu.

 

4. Wpisując dane osób do biletów nie mogę zmienić ceny np. na ulgową . Co zrobić?

 

- po ustawieniu danych osób ZAPISZ ZMIANY a system automatycznie zmieni ceny na prawidłowe.

 

5. Jestem studentem a nie mam możliwości wybrania ulgowego biletu. Co zrobić?

 

- zniżka studencka naliczana jest tylko w punktach stacjonarnych po okazaniu ważnej legitymacji studenckiej, nie jest dostępna na WWW.

 

6. Aktywowałem konto, wybrałem miejsca ale dając KUP BILET system nie odsyła mnie do płatności (nic się nie dzieje) Co zrobić?

 

-Powodem jest nieaktualna wtyczka Java w przeglądarce. Zaktualizuj ją lub wybierz inną przeglądarkę internetową ( polecana Firefox lub Opera)

 

7. Chcę kupić bilet dla dziecka poniżej 13 lat, ale w systemie pojawia się komunikat NOT_IN_POOL. Co zrobić?

 

-Dzieciom poniżej 13 lat przysługują darmowe wejściówki, jednak trzeba je odebrać w punktach stacjonarnych- nie są dostępne w serwisie biletów on-line.



Ponadto zachęcamy do zapoznania się z regulaminem sprzedaży biletów na mecze Śląska Wrocław. Można go przeczytać klikając w:
Regulamin Sprzedaży.