Biletowe FAQ

2014-08-07 21:49:35

Kilka informacji o zakupie biletów:


  • Przypominamy, że zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych każda osoba kupująca bilet musi podać swoje dane osobowe z numerem PESEL, a przypadku obcokrajowców numer dokumentu (np. paszportu). Dotyczy to także dzieci. 

  • Jedna osoba może kupić bilety w imieniu innych kibiców, pod warunkiem, że podczas zakupu poda ich dane osobowe z numerami PESEL.

  • Każdy kibic wchodzący na stadion musi mieć jednak ze sobą, oprócz biletu, dokument tożsamości z numerem PESEL tak, by służba ochrony mogła potwierdzić dane na bilecie z dokumentem.

  • Dzieci do lat sześciu mają wstęp wolny. Warunkiem skorzystania z tej zniżki jest wcześniejsze odebranie w kasach tzw. biletu zerowego (niezbędne jest podanie danych osobowych z numerem PESEL).

 

Problem z zakupem biletów on-line

1. Zakupiłem (próbowałem zakupić) bilet, zawiesił mi się komputer. Po ponownym zalogowaniu pojawia się komunikat, że mam już bilet. Co zrobić?
system biletowy oczekuje w tym momencie 5h na płatność, po tym czasie blokada miejsca zostanie zwolniona. Można przyspieszyć proces dzwoniąc do kas Klubu (71 750-00-83) w celu odblokowania miejsca szybciej
 
2. Zakupiłem bilet, bank pobrał mi pieniądze z konta, a na drugi dzień dostałem informację, że transakcja została anulowana. Nie mam ani biletu ani pieniędzy. Co zrobić?
System przelewów opiera się na przelewach bankowych, które większość Banków robi kilka razy w ciągu dnia. Jeżeli próba zakupu biletu odbywa się w godzinach wieczornych lub nocnych istnieje duże prawdopodobieństwo, że Bank zrobi przelew następnego dnia przed południem ( mimo, że środki z konta znikają od razu). Tak samo może zdarzyć się w weekend- niektóre Banki nie robią wtedy przelewów, realizowane są dopiero w pierwszy dzień pracujący.
 
aby dokończyć nieudaną transakcję należy:
 
  • spisać z e-maila zwrotnego informującego o nieudanej transakcji numer transakcji
  • spisać sobie jednorazowe hasło wygenerowane podczas 1-szej próby zakupu biletów ( nieudanej). Jeżeli nie zostało one spisane, zapamiętane- należy skontaktować się z serwisem Przelewy.24.pl pod nr telefonu +48 61 642 93 43- podając numer transakcji otrzymamy hasło.
  • wejść na stronę www.slaskwroclaw.pl zakładka bilety/bilety on-line i przejść przez proces wyboru miejsca na nowo
  • kiedy przekierowani zostaniemy na stronę z wykazem Banków- należy wybrać ostatnią zakładkę użyj przedpłaty
  • podać jednorazowe hasło oraz numer transakcji
  • bilet dostaniemy na podany w profilu adres e-mailowy w postaci PDF do wydruku
 
3. Drukując samodzielnie bilet drukarka uszkodziła mi wydruk. Co zrobić?
W profilu kibica można wydrukować sobie duplikat zniszczonego biletu

Ponadto zachęcamy do zapoznania się z regulaminem sprzedaży biletów na mecze Śląska Wrocław. Można go przeczytać klikając w: Regulamin Sprzedaży.