Wydarzenia

Fakt: Frekwencja coraz wyższa

2016-03-29 09:36:00
Akcje nowego szefa marketingu w Śląsku przynoszą skutek. Kasa klubowa się napełniła.
Praca marketingowo-promocyjna w piłkarskim Śląsku powoli przynosi efekty. Średnia frekwencja na czterech wiosennych meczach wyniosła 9,95 tys. widzów. Przecietna za całą jesień wyniosła 7,7 tys, ale w trakcie rundy leciała na łeb na szyję. W grudniu była kompromitująca (4 tys. na meczu z Łeczną). - Wynik dalej nie jest na miarę Śląska, ale cieszymy się z poprawy - mówi Radosław Bąk (40 l.), który pod koniec 2015 roku został szefem klubowego marketingu. Występ wokalistki Cleo (33.) przed meczem z Wisłą, billboardy w mieście, a przede wszystkim medialne transfery zrobiły swoje. Reszta pozostaje w nogach piłkarzy. (...)

Zobacz również

Wiadomości Wrocław Pogoda Wrocław Rozkład jazdy MPK Wrocław