Gazeta Wyborcza: Zmienimy wizerunek Śląska
2016-11-25 10:20:00
Śląsk koniecznie potrzebuje poprawy, odświeżenia swojego wizerunku. Ma to również wymiar biznesowy, tak aby przedstawiciele firm przekonali się, że Śląsk jest profesjonalizm klubem. Takim, przez który można się promować i reklamować – mówi Krzysztof Hołub.
- Musimy pokazać, że Śląsk jest miejskim, lokalnym klubem. Dlatego otworzymy się na wrocławian, aby zrozumieli, że to ich drużyna, której warto kibicować. Chcemy uświadomić ludziom, że pieniądze, jakie miasto przekazuje do klubu, idą nie tylko na pensje zawodowych piłkarzy. Ponad milion złotych trafia do naszej akademii, gdzie szkoli się około 220 młodych zawodników. Trzeba pokazać te dzieci, pochwalić się nimi. Przecież to mali wrocławianie.
Zobacz również
2022-06-25
Komunikat oficjalny: Yeboah
2017-12-01
Super Express: Robak ukąsi na urodziny?
2017-12-01